Storytelling
Storytelling

Kan en historie blive til et salg? Hvis det er de rigtige historier, og hvis du formår at blive ved med at fortælle dem. Så ja. Men der er et par teknikker, som du skal mestre, for at det virker. Men hvad kan historier? Historier har været brugt i mange tusinde år. Oprindeligt ud af et behov for at huske ting. Vi har jo…

Read more
Tekster til GlobalConnect
GC_nyt-website

Workshops & webtekster I foråret og forsommeren 2014 stod den på tekstforfatning til den helt store guldmedalje. Hos GlobalConnect skulle der skiftes ud på den digitale front, hvilket betød helt nyt website. I den forbindelse blev det også besluttet, at hele webstrukturen skulle gennemgås, og efterfølgende skulle alle deres tekster omskrives. Min opgave i den […]

Read more
Social mediestrategi
social-media

NB! Dette er et nyhedsbrev, der blev sendt ud tidligere på året. Vil du have dem dugfriske i din indbakke fremadrettet? Så tilmeld dig via dette link. Sociale medier…skal, skal ikke? Det er der stadig mange virksomheder, der spørger sig selv om i dag. Og mange er sprunget om bord i junglen, alene fordi de […]

Read more
At teste sine grænser
KMD Ironman Copenhagen, medalje

KMD Ironman Copenhagen 2014 Jeg har testet mine grænser en del her i år. Både på arbejdsfronten men også privat. Jeg har nemlig trænet op til en Ironman og gennemførte KMD Ironman Copenhagen d. 24. august her i år. Det trak tænder ud! Du kan læse meget mere om det via dette link. Samtidig med […]

Read more
Kurser i kommunikation ved Kursusfabrikken
kursusfabrikken

Skal du med på kursus? Så skal der undervises igen, dog i et lidt andet format denne gang. Jeg har siden 2009 undervist på Aarhus School of Business, der nu, som en del af Aarhus Universitet, hører under Business & Social Sciences. Jeg er stadig tilknyttet universitet, men har grundet travlhed i firmaet været nødt […]

Read more