Aros Forsikring

Hos Aros Forsikring i Aarhus ville man gerne ‘udfordres’ lidt på kommunikationen. Jeg har sparret med deres ansvarlige for kundemagasinet og helt konkret kommet med ændringer til et af deres kundemagasiner.

Resultatet var en mere personlig og nærværende kommunikation, hvor vi fik løsnet lidt op for ‘forsikringssproget’. Det var dog vigtigt at holde fast i det faktuelle, ligesom der er begreber og udtryk, der er juridisk gældende, og derfor skal være til stede. Men selve indpakningen fik vi gjort mere jordnær.

“Line har hjulpet os med at finde en mere nærværende og vedrørende stil i vores tekster. Som et kundeejet forsikringsselskab er det vigtigt for os, at vi ikke fremstår som ‘fjerne’ over for vores kunder. Vi vil til enhver tid anbefale hende.”

— Lise Kjær, Marketingansvarlig ved Aros Forsikring

Projetcs_Aors-1

Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Brug for et fagligt 'fix' fra tid til anden?
Så tilmeld dig mit nyhedsbrev, hvor jeg giver dig faglige indspark og inspiration til dit arbejde.
Jeg sender ca. en gang om måneden.
Never display this again