Kompetencer

Overordnet set arbejder jeg med kommunikation. Men kommunikation kan være mange ting. Sagt lidt firkantet: vi kan ikke ikke-kommunikere.

Tekster

Min ekspertise er klart inden for det skriftlige. Her arbejder jeg med mange typer af tekster, hvorfor det både kan være i form af en artikel eller være det oplæg, som du skal holde for dine medarbejdere eller potentielle kunder. En tekst kan indgå i mange sammenhænge også mundtlige.

Du kan læse lidt mere om mit arbejde med tekster her.

Onlinekommunikation

Det er svært ikke at arbejde med kommunikation, hvis ikke man også kan sætte det i et digitalt perspektiv. Medmindre man lever i 1950’erne. 70% af mit arbejde foregår derfor også i det digitale, hvad enten det handler om at tilpasse tekster til online, skrive opdateringer til LinkedIn, Twitter eller Facebook eller at opbygge et website fra bunden.

Læs mere om mit arbejde med onlinekommunikation.

Eventproduktion

Som et 3. ben har jeg gennem årene arbejdet en del med eventproduktion. Umiddelbart er tekster og konferencer måske ikke noget, du forbinder med hinanden. Men de har det tilfælles, at de begge er grundlag for godt content.

Et spændende seminar eller konferenceprogram trækker det rigtige publikum til. Og når først I har dem inden for murene, har I alle tiders chance for at levere en serie af præsentationer, hvor budskabet brænder sig fast på nethinderne hos publikum. Og så er det bare at drible bolden i mål.


Sådan foregår et samarbejde med mig

Overordnet set, så er der to modeller, som vi kan bruge i forbindelse med et samarbejde omkring en given opgave:

  1. Et fortløbende samarbejde omkring en fast opgave.
  2. Aftale om X-antal timer hver måned.
  3. Projektsamarbejde

Første og anden model giver jer mulighed for at outsource en opgave, som I enten ikke har tiden til, eller I måske føler, at I ikke har de rigtige kompetencer til i huset. Det kunne eks. være det månedlige nyhedsbrev, artikler til jeres magasin, eller de kundereferencer, som I gerne vil have udarbejdet løbende. Det kan også være, at I har en række kommunikationsopgaver, som I gerne vil have mig med på, og derfor ‘køber mig’ eks. 10-20 timer hver måned. En slags forlænget marketingafdeling.

Den anden model kunne være i forbindelse med en større opdatering af jeres website, hvor I gerne vil have gennemskrevet alle jeres tekster. Måske I gerne vil have lavet nye præsentationer (hvad enten det er salgs- eller virksomhedspræsentationer). Det kan også være, at I står over for at skulle arrangere et større event, og derfor gerne vil en med på holdet, der har erfaring med at producere events.

Alt efter opgaven aftaler vi på forhånd rammer og pris og så selvfølgelig en deadline.

Det kan også være en helt 3. mulighed, som vi finder frem til i fællesskab.

Brug for et fagligt 'fix' fra tid til anden?
Så tilmeld dig mit nyhedsbrev, hvor jeg giver dig faglige indspark og inspiration til dit arbejde.
Jeg sender ca. en gang om måneden.
Never display this again