Eventproduktion

Et godt event kan være grobund for en masse god kommunikation. Både den du selv skaber (via programmet, talerne og eventet i sig selv), men også den kommunikation, der vokser ud af dit event, og som kommunikeres via deltagere, presse og talerne selv, når de i fremtiden taler om jeres event.

I mere end 10 år har jeg stået for at arrangere og koordinere mindre og større events i såvel Danmark som i udlandet. Jeg har både planlagt og afviklet mindre kurser og inspirationsdage samt store konferencer med op til 2000 deltagere.

Jeg har derfor en rigtig god fornemmelse for, hvad der skal til, for at jeres event bliver en succes og historierne begynder at rulle. Jeg har styr på alle de små praktiske detaljer, og hjælper jer samtidig med at få det store overblik over jeres arrangement, så I får skabt et program og nogle rammer, som folk sent vil glemme.

Jeg behøver ikke være ekspert i jeres område, for at hjælpe jer med at skabe programmet. I er eksperterne, men jeg sørger for at skubbe jer i den rigtige retning. Derudover klarer jeg naturligvis også alt det praktiske. Rammerne er ligeså vigtige for, at jeres event bliver en succes.

Jeg kan bl.a. hjælpe jer med:

  • Booking af lokaler/konferencecenter samt forhandle kontrakten på plads med dem
  • Booking af talere og oplægsholdere
  • Salg af udstillingspladser (ifm. messe)
  • Salg af billetter samt markedsføring
  • Catering
  • Presse

Ved større events har jeg flere gode og kompetente folk jeg kan trække på, så vi sikrer, at der bliver taget hånd om alle opgaver.

Af arrangementer, som jeg helt eller delvist har stået for, finder du bl.a.:

  • Wi-Fi NOW 2016, Washington DC (350+ deltagere, ansvar for koordinering af sponsorer og udstillere, herunder også salg og markedsføring)
  • Wi-Fi NOW 2015, Amsterdam (+250 deltagere, ansvar for koordinering af sponsorer og udstillere, herunder også salg og markedsføring)
  • BØRSEN it value 2014 (220 talere, +1500 deltagere, ansvar for udvikling af dele af programmet, koordinering af talere og styring af to advisory boards)
  • World Climate Summit 2010 (koordinering af +100 journalister)
  • Al koordinering af Nordic Broadband Forum / Bredbåndsdagene 2010 i Bella Center (+500 deltagere og +30 udstillere)
  • Workshops for Translucent Aps
  • Nordic Climate Solutions 2009 (ved Mandag Morgen)
  • Koordineringen af Dansk Varmblod‘s Hoppekåring i 2004 (+800 heste fordelt i 5 regioner)
Brug for et fagligt 'fix' fra tid til anden?
Så tilmeld dig mit nyhedsbrev, hvor jeg giver dig faglige indspark og inspiration til dit arbejde.
Jeg sender ca. en gang om måneden.
Never display this again